Tiêu đề:
|
Cosmetics and Toiletries - Vietnam
|
Loại báo cáo:
|
Phân tích ngành
|
Nguồn:
|
Euromonitor International
|
Ngành:
|
Hàng tiêu dùng
|
Chi tiết:
|
Ngày:
|
30/06/2008
|
Số trang:
|
16
|
Ngôn ngữ:
|
Tiếng Anh
|
Dạng tệp:
|
|
Quy mô:
|
171 Kb
|
|
Báo cáo này hữu ích?
|
(Có 0 bình chọn. Bạn phải đăng nhập để bình chọn.)
|
|
|
Tóm tắt:
|
In 2007Vietnam’s cosmetics and toiletries market continued to be stimulated by urbanisation in the country, as members of the rural population moved to urban areas, particularly Ho Chi Minh City and Hanoi, in search of work. The growing number of women in the formal workplace also represented a strong fillip to growth, as this consumer segment gained a greater measure of financial independence. As the lifestyles of urban consumers
|
|
|
|
|